zondag 20 september 2009

Koeien zeggen BOE tegen de Hellendoornrally.

Maar wij niet ! !

We gaan regelmatig naar Zandvoort aan de Zee (met broodjes en drinken mee) maar het CPZ wordt steeds meer geregeert door stichting : ''Red het duinkonijn'' en andere geiten wollen sokken groepjes die het inmiddels al voor elkaar hebben dat een dikke Porsche in het Dutch GT -4 net zoveel herrie maakt als mijn Seat Altea.

In Twente zijn ze niet zo moeilijk en dat bleek wel tijdens de Hellendoornrally 2009. Prachtig mooi weer en schitterende klassementsproeven waar je als publiek echt bovenop de actie staat.
Koeien laat men gewoon in de wei staan. Voor de koeien absoluut niet grappig want die waren toch lichtjes gestressed. Dus mocht de halfvolle melk er deze week uit zien als karnemelk of hopjesvla dan weet U waar het van komt. Ik hoop niet dat er een stier tussen gestaan heeft (heb ik ook even niet op gelet als U het niet erg vind) maar mocht dat zo zijn dan bestaat de kans dat het eerste kalfje met veren binnenkort op de grasmat valt.

Ik heb me wel weer vermaakt met mijn camera en zie hieronder de resultaten.
groet Marcel.






















































Geen opmerkingen:

Een reactie posten