zondag 7 juni 2009

Leimuidens's next topmodel 2009 !

Of ik 1e pinksterdag wilde fotograferen op het kinderpartijtje van Cynthia want we gaan Leimuiden's next topmodel doen. Nou het idee klonk in ieder geval leuk en dus maar hopen op goed weer, en waarschijnlijk is het zo dat als je met een man of 12 heel erg hard hoopt je ook krijgt wat je verlangt want het weer was top !

Hieronder dus een selectie van, voor mij, een hele leuke dag foto's maken.


We beginnen met twee ''oude rotten'' in het modellen vak want Bianca en Renee (toen nog zonder rijbewijs) hebben mij al meerdere malen geholpen met het maken van portretopdrachten voor mijn cursus bij Dies Groot.

Op deze dag waren ze echter geen model maar verzorgden ze de make up voor de echte modellen van de dag.





Groepsportretje van deze topmodellen die bloedserieus met hun vak bezig zijn.
Af en toe hoorde je ze weleens een beetje giechelen (!)







Voldoende zon voor een feessie !

Waakhond paraat !


Even niet giechelen maar kringgesprek over ? ( vriendjes ?)


Praten doen we aan tafel ,denkt dit topmodel, en springen doen we op een trampoline.Wil je een leuke foto van een boom maken staan er weer topmodellen tegenaan te leunen.


Je kunt ook eigenwijs springen en dus oog houden voor de camera !

Wat mij betreft de plaat van de dag maar smaken kunnen verschillen.

En weer topmodellen die proberen om bomen om te duwen.




Weet je wie er natuurlijk ook weer van de partij was ?
''de Keuf'' met een megakikkersprong.
Rare eend ?






























1 opmerking:

  1. Leuk hoor, maar dat heb ik nu wel genoeg gezegd denk hahahaha
    Moeilijk om de tweeling uit elkaar te houden hè?????(je hebt 3x hetzelfde meisje hahahaha
    De foto's zijn prachtig, als je nog eens modellen zoekt.......

    Groetjes Krien

    BeantwoordenVerwijderen